Koło marketingowe tworzy grupa osób aktywnych, zainteresowanych problematyką marketingu i pragnących rozwijać swoje umiejętności oraz pogłębiać wiedzę.
Główne cele działalności Koła Marketingowego:
- poszerzanie wiedzy studentów w zakresie marketingu,
- spotkania ze specjalistami z dziedzin marketingu,
- doskonalenie zdolności pracy w zespole w trakcie realizacji projektów,
- organizowanie konferencji, seminariów i warsztatów,
- integracja studentów o wspólnych zainteresowaniach.
Spotkania Koła marketingowego odbywają się raz w miesiącu. Terminarz spotkań można znaleźć w rozkładzie zajęć opiekuna koła (mgr inż. Joanna Brandys).
Osiągnięcia koła:
październik 2006 – uczestnictwo wKonferencji Studentów pt. Nauki ekonomiczne w badaniach Studentów – doświadczenia i strategie.
Konferencji towarzyszyła recenzowana publikacja, w której zawarte zostały m. in. artykuły opracowane przez uczestników Koła Marketingowego.- maj 2009 – opracowanie krzyżówki, która ukazała się w Multis Multum
- maj 2010 zajęcie III miejsca w panelu nauk ekonomicznych za referat p.t. Shockvertising – czyli prowokacja w reklamie na XXXIX Międzynarodowym Seminarium Kół Naukowych organizowanym przez Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie,
- czerwiec 2010 – uczestnictwo w wyjeździe szkoleniowym do Wrszawy zorganizowanym przez Koło Zarządzania Finansami Przedsiębiorstw – zwiedzanie Mennicy Polskiej, Giełdy Papierów Wartościowych i głównej siedziby Narodowego Banku Polskiego.
- listopad 2010 – kwiecień 2011 – przeprowadzenie w szkołach średnich i technikach ekonomicznych cyklu warsztatów marketingowych pt. I Ty potrafisz zaprezentować swoją szkołę.
- marzec 2011 – opracowanie i poprowadzenie warsztatów na temat analizy SWOT w trakcie Dnia Otwartego WSZiB
- maj 2011 – zajęcie II miejsca w panelu marketingu i zarządzania za projekt badawczy pt. Czy nagość potrafi sprzedać wszystko? na XL Międzynarodowym Seminarium Kół Naukowych organizowanym przez Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie
- maj 2011 – wyróżnienie za referat pt. Formy motywowania młodych pracowników w przedsiębiorstwie produkcyjnymna II MiędzynarodowejKonferencji Naukowej organizowanej przez Stowarzyszenie Aktywnego Wspierania Gospodarki we Wrocławiu
- maj 2012 – wyróżnienie w panelu marketingu i zarządzania za projekt badawczy pt. Oddziaływanie reklamy na zachowanie konsumenta na XLI Międzynarodowym Seminarium Kół Naukowych organizowanym przez Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie
Sprawozdania:
- Sprawozdanie- koło marketingowe 2004/2005
- Sprawozdanie- koło marketingowe 2005/2006
- Sprawozdanie- koło marketingowe 2006/2007
- Sprawozdanie- koło marketingowe 2007/2008
- Sprawozdanie- koło marketingowe 2008/2009
Pliki do pobrania:
kolo_marketingowe-spotkanie1.doc
kolo_marketingowe-spotkanie2.doc
kolo_marketingowe-spotkanie3.doc
kolo_marketingowe-spotkanie4.doc
kolo_marketingowe-spotkanie5.doc
kolo_marketingowe-spotkanie6.doc