Opis zakresu kształcenia - Technologie cyfrowe w marketingu
Technologie cyfrowe w marketingu to unikalny zakres kształcenia, który łączy w sobie dwa nurty związane z marketingiem: klasyczne podejście do zagadnień kreowania wizerunku, promocji oraz kształtowania decyzji zakupowych oraz nowoczesne narzędzia ICT, które wykorzystywane są we współczesnych koncepcjach marketingowych.
Czego się nauczysz?
W ramach tej ścieżki kształcenia technologie cyfrowe w marketingu absolwenci uzyskają unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania grafiki rastrowej i wektorowej, produkcji multimediów, fotografii i fotoedycji oraz zarządzania projektem marketingowym z wykorzystaniem aplikacji webowych i mobilnych. Tak zaprojektowany układ modułów pozwoli absolwentowi tej ścieżki kształcenia zostać specjalistą z zakresu wykorzystania nowych technologii w procesach marketingowych, przy jednoczesnym poszanowaniu dla tradycyjnego podejścia do kanonu marketingu wypracowanego przez najwybitniejszych specjalistów z tego zakresu.
Twoja ścieżka kształcenia
- Grafika wektorowa
- Grafika rastrowa
- Visual branding – siła obrazu w marketingu cyfrowym
- Technologie informatyczne w zarządzaniu projektem marketingowym (ASANA)
- Marketing mobilny
- AI for marketing
Gdzie znajdziesz pracę
Absolwent specjalizacji mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:
- menedżer ds. komunikacji cyfrowej
- kierownik projektów WEB
- menedżer SEO
- digital marketing manager
- Język angielski / Język niemiecki
- Planowanie kariery zawodowej / Podstawy wiedzy o rynku pracy
- Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie/ Współczesne systemy polityczne
- Antropologia kultury/Etyka w biznesie
- Zastosowanie matematyki w biznesie
- Prawo
- Ekonomia menedżerska
- Organizacja i zarządzanie
- Podstawy marketingu
- Technologie informatyczne
- Podstawy finansów i rachunkowości
- Statystyka
- Socjologia mediów
- Strategie marketingowe
- Reklama i sponsoring
- Wychowanie fizyczne (studia stacjonarne)
- Język angielski / Język niemiecki
- Benchmarking
- Badania marketingowe
- Kreatywność i perswazja w reklamie
- Content marketing
- Marketing internetowy
- Strategie kosztowe w marketingu cyfrowym
- Marka osobista w branży kreatywnej
- Analiza rynku
- Marketing 5.0
- Narzędzia marketingu na rynkach międzynarodowych
- Praktyka zawodowa I
- Zakres kształcenia
- Kapitał intelektualny w organizacji/Metody twórczego rozwiązywania problemów
- Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej/Prawo patentowe
- Komunikacja interpersonalna
- Desing informacji
- Zarządzanie agencją interaktywną – gra symulacyjna
- Podstawy SEO i analityki internetowej
- International Business
- Komunikacja publiczna w erze cyfrowej: strategie marketingowe instytucji administracyjnych
- Przygotowanie do egzaminu dyplomowego
- Praktyka zawodowa II
- Licencjacki projekt końcowy
- Zakres kształcenia
|
|
liczba rat w roku akademickim |
I rok – czesne suma |
wysokość raty |
II rok – czesne suma |
wysokość raty |
III rok- czesne suma |
wysokość raty |
|
czesne roczne |
1 |
7200 |
7200 |
7800 |
7800 |
8100 |
8100 |
|
czesne semestralne |
2 |
7200 |
3600 |
7800 |
3900 |
8100 |
4050 |
|
rata – 10 miesięcy |
10 |
7600 |
760 |
8200 |
820 |
8500 |
850 |
|
rata – 12 miesięcy |
12 |
7800 |
650 |
8400 |
700 |
X |
X |
Dlaczego warto wybrać studia licencjackie Marketing cyfrowy na WSZiB w Krakowie
Kształcenie zorientowane na praktykę
Własne platformy intranetowe
Nowoczesne narzędzia informatyczne
Profesjonalna kadra dydaktyczna
Wyjątkowa atmosfera do studiowania
Zagraniczna mobilność