Technologie cyfrowe w marketingu

///

Opis zakresu kształcenia

Technologie cyfrowe w marketingu to unikalny zakres kształcenia, który łączy w sobie dwa nurty związane z marketingiem: klasyczne podejście do zagadnień kreowania wizerunku, promocji oraz kształtowania decyzji zakupowych oraz nowoczesne narzędzia ICT, które wykorzystywane są we współczesnych koncepcjach marketingowych.


Czego się nauczysz?

W ramach tej ścieżki kształcenia absolwenci uzyskają unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania grafiki rastrowej i wektorowej, produkcji multimediów, fotografii i fotoedycji oraz zarządzania projektem marketingowym z wykorzystaniem aplikacji webowych i mobilnych. Tak zaprojektowany układ modułów pozwoli absolwentowi tej ścieżki kształcenia zostać specjalistą z zakresu wykorzystania nowych technologii w procesach marketingowych, przy jednoczesnym poszanowaniu dla tradycyjnego podejścia do kanonu marketingu wypracowanego przez najwybitniejszych specjalistów z tego zakresu.


Twoja ścieżka kształcenia

  • Grafika rastrowa i wektorowa – moduł, który wprowadzi Cię w projektowanie grafiki, zarówno w wydaniu rastrowym (Photoshop) jak i wektorowym (Corel)
  • Fotografia reklamowa i fotoedycja – moduł, podczas którego nauczysz się jak wykorzystywać fotografię w digital marketingu
  • Technologie informatyczne w zarządzaniu projektem marketingowym (ASANA) – jest to moduł prezentujący najpopularniejsze narzędzie do zarządzania projektami w wydaniu ITC
  • Marketing mobilny – moduł ukazujący współczesne koncepcje i narzędzia marketingu mobilnego
  • Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego – moduł, w ramach którego nauczymy Cię, jak skutecznie zarządzać projektami w digital marketing


Gdzie znajdziesz pracę

Absolwent specjalizacji mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:

  • menedżer ds. komunikacji cyfrowej
  • kierownik projektów WEB
  • menedżer SEO
  • digital marketing manager


I Rok
  • Język angielski / Język niemiecki 10
  • Planowanie kariery zawodowej / Podstawy wiedzy o rynku pracy 2
  • Współczesne systemy polityczne/Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie 2
  • Etyka w biznesie/ Antropologia kultury 2
  • Metody twórczego rozwiązywania problemów/Kapitał intelektualny organizacji 2
  • Wprowadzenie do pracy projektowej 3
  • Matematyka 5
  • Prawo 4
  • Ekonomia 6
  • Podstawy zarządzania 4
  • Podstawy marketingu 4
  • Technologie informatyczne 3
  • Podstawy finansów i rachunkowości 4
  • Statystyka 4
  • Psychologia mediów 3
  • Strategie marketingowe 5
  • Reklama i sponsoring 4
II Rok
  • Język angielski / Język niemiecki 10
  • Benchmarking 4
  • Badania marketingowe 4
  • Kreatywność i persfazja w reklamie 4
  • Content marketing i copywriting 4
  • Marketing internetowy 4
  • Strategie kosztowe w marketingu cyfrowym 4
  • Zasady projektowania witryn internetowych 2
  • Analiza rynku 4
  • Marketing 5.0 3
  • Narzędzia marketingu na rynkach międzynarodowych 2
  • Praktyka zawodowa (I) 8
III Rok
  • Podstawy e-commerce 4
  • Desing informacji 4
  • Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy 3
  • Podstawy SEO i analityki internetowej 2
  • Leadership in Marketing (ang.) 2
  • Przygotowanie do egzaminu dyplomowego 3
  • Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego 4
  • Praktyka zawodowa (II) 21
  • Licencjacki projekt końcowy 5

Dlaczego warto studiować na WSZiB?

Kształcenie  zorientowane na praktykę

Kształcenie zorientowane na praktykę

Własne platformy intranetowe

Własne platformy intranetowe

Nowoczesne narzędzia informatyczne

Nowoczesne narzędzia informatyczne

Profesjonalna kadra dydaktyczna

Profesjonalna kadra dydaktyczna

Wyjątkowa atmosfera do studiowania

Wyjątkowa atmosfera do studiowania

Zagraniczna mobilność

Zagraniczna mobilność

Kariera zawodowa

Kariera zawodowa


Zainteresowała Cię nasza oferta?

Nie czekaj wybierz WSZiB i już dziś zadbaj o swoją przyszłość

Zapisz

lub sprawdź dział rekrutacji


Zobacz też pozostałe zakresy kształcenia


Skip to content