Opis kierunku
Absolwenci kierunku Marketing cyfrowy uzyskają unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak też skutecznego projektowania decyzji zakupowych.
Studia odbywają się
w trybie stacjonarnym
oraz niestacjonarnym
Nauka trwa
3 lata
(VI semestrów)
Łączna liczba godzin
300 semestralnie (studia stacjonarne)
200 semestralnie (studia niestacjonarne)
Czego się nauczysz?
- uzyskasz unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak też skutecznego projektowania decyzji zakupowych.
- będziesz przygotowany do pracy na stanowisku menedżera, a program studiów, stworzony w oparciu o potrzeby rozwijającej się globalnej sieci wzajemnych powiazań pozwala na odnalezienie się w wielokutlurowym środowisku pracy.
- przekazywana wiedza oraz umiejętności i kompetencje będą dodatkowo rozwijane i uszczegóławiane w ramach dwóch ścieżek kształcenia: Technologie cyfrowe w marketingu oraz Marketing i social media.
Gdzie znajdziesz pracę
Absolwenci marketing cyfrowego mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:
- menedżer ds. komunikacji cyfrowej
- kierownik projektów WEB
- menedżer SEO
- digital marketing manager
- specjaliści ds. mediów społecznościowych
- projektanci ds. zawartości (kontentu)
- manager marketingu partnerskiego
- social media specialist
- meneger E-CRM
Zakresy kształcenia
Rekomendacje