Marketing cyfrowy – studia licencjackie

///

Opis kierunku

Absolwenci kierunku Marketing cyfrowy uzyskają unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak też skutecznego projektowania decyzji zakupowych.

Studia odbywają się
w trybie stacjonarnym
oraz niestacjonarnym

Nauka trwa
3 lata
(VI semestrów)

Łączna liczba godzin
300 semestralnie (studia stacjonarne)
200 semestralnie (studia niestacjonarne)


Czego się nauczysz?

  • uzyskasz unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak też skutecznego projektowania decyzji zakupowych.
  • będziesz przygotowany do pracy na stanowisku menedżera, a program studiów, stworzony w oparciu o potrzeby rozwijającej się globalnej sieci wzajemnych powiazań pozwala na odnalezienie się w wielokutlurowym środowisku pracy.
  • przekazywana wiedza oraz umiejętności i kompetencje będą dodatkowo rozwijane i uszczegóławiane w ramach dwóch ścieżek kształcenia: Technologie cyfrowe w marketingu oraz Marketing i social media.

Gdzie znajdziesz pracę

Absolwenci marketing cyfrowego mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:

  • menedżer ds. komunikacji cyfrowej
  • kierownik projektów WEB
  • menedżer SEO
  • digital marketing manager
  • specjaliści ds. mediów społecznościowych
  • projektanci ds. zawartości (kontentu)
  • manager marketingu partnerskiego
  • social media specialist
  • meneger E-CRM

Zakresy kształcenia


Rekomendacje

 

 

 

 



Zainteresowała Cię nasza oferta?

Nie czekaj wybierz WSZiB i już dziś zadbaj o swoją przyszłość

Zapisz

lub sprawdź dział rekrutacji


Skip to content