Marketing i social media

///

Opis zakresu kształcenia

Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi promocji i kształtowania wizerunku, jak też skuteczny kanał transmisji treści marketingowych. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na specjalistów z tego zakresu powstała ścieżka kształcenia Marketing i social media.


Czego się nauczysz?

Absolwenci tego zakresu zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności oraz kompetencje społeczne, które pozwolą na skuteczne wdrażanie projektów marketingowych przy pomocy social media lub w social mediach. W ramach modułów studenci zapoznają się ze szczegółową koncepcją prowadzenia digital brandingu, infulencingu (kształtowania decyzji zakupowych), czy social selling. Ponad to uzyskają również wiedzę z zakresu video marketingu oraz kulturowego kontekstu wykorzystania social media w marketingu.


Twoja ścieżka kształcenia

  • Kulturowe konteksty social media – wpływ kultury na prowadzenie działalności w social media jest jednym z najistotniejszych problemów marketingu, a my pokażemy Ci jak je rozwiązać.
  • Influencer marketing i blogosfera – działalność związana z wywieraniem wpływy i kształtowaniem decyzji zakupowych nie będzie miała dla Ciebie tajemnic
  • Video marketing, YouTube i relacje live – YouTube to obecnie wiodące medium prezentowania kontentu marketingowego, a my pokażemy jak statecznie go wykorzystać.
  • Digital Branding – moduł ukazujący narzędzia kształtowania marki w świecie cyfrowym.
  • Social selling – moduł, który pokazuje jak korzystać z narzędzi social selling w procesie kształtowania strategii marketingowej
  • Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego – projekt marketingowy jest szczególny, a my pokażemy Ci jak nim skutecznie zarządzać.


Gdzie znajdziesz pracę

Absolwenci tej specjalności są, znajdą zatrudnienie jako:

  • specjaliści ds. mediów społecznościowych
  • projektanci ds. zawartości (kontentu)
  • manager marketingu partnerskiego
  • social media specialist
  • meneger E-CRM


I Rok
  • Język angielski / Język niemiecki 10
  • Planowanie kariery zawodowej / Podstawy wiedzy o rynku pracy 2
  • Współczesne systemy polityczne/Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie 2
  • Etyka w biznesie/ Antropologia kultury 2
  • Metody twórczego rozwiązywania problemów/Kapitał intelektualny organizacji 2
  • Wprowadzenie do pracy projektowej 3
  • Matematyka 5
  • Prawo 4
  • Ekonomia 6
  • Podstawy zarządzania 4
  • Podstawy marketingu 4
  • Technologie informatyczne 3
  • Podstawy finansów i rachunkowości 4
  • Statystyka 4
  • Psychologia mediów 3
  • Strategie marketingowe 5
  • Reklama i sponsoring 4
II Rok
  • Język angielski / Język niemiecki 10
  • Benchmarking 4
  • Badania marketingowe 4
  • Kreatywność i persfazja w reklamie 4
  • Content marketing i copywriting 4
  • Marketing internetowy 4
  • Strategie kosztowe w marketingu cyfrowym 4
  • Zasady projektowania witryn internetowych 2
  • Analiza rynku 4
  • Marketing 5.0 3
  • Narzędzia marketingu na rynkach międzynarodowych 2
  • Praktyka zawodowa (I) 8
III Rok
  • Podstawy e-commerce 4
  • Desing informacji 4
  • Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy 3
  • Podstawy SEO i analityki internetowej 2
  • Leadership in Marketing (ang.) 2
  • Przygotowanie do egzaminu dyplomowego 3
  • Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego 4
  • Praktyka zawodowa (II) 21
  • Licencjacki projekt końcowy 5

Dlaczego warto studiować na WSZiB?

Kształcenie  zorientowane na praktykę

Kształcenie zorientowane na praktykę

Własne platformy intranetowe

Własne platformy intranetowe

Nowoczesne narzędzia informatyczne

Nowoczesne narzędzia informatyczne

Profesjonalna kadra dydaktyczna

Profesjonalna kadra dydaktyczna

Wyjątkowa atmosfera do studiowania

Wyjątkowa atmosfera do studiowania

Zagraniczna mobilność

Zagraniczna mobilność

Kariera zawodowa

Kariera zawodowa


Zainteresowała Cię nasza oferta?

Nie czekaj wybierz WSZiB i już dziś zadbaj o swoją przyszłość

Zapisz

lub sprawdź dział rekrutacji


Zobacz też pozostałe zakresy kształcenia


Skip to content