Seminarium: „SIŁA WIZERUNKU…”

///
19 kwi '02

Dnia 17 kwietnia 2002 r. odbyło się seminarium marketingowe „SIŁA WIZERUNKU TWOJEJ MARKI”. Zajęcia poprowadzili dyrektor Marketingu Radia RMF FM Krzysztof Nepelski i Wojciech Guzik oraz Project Manager Marcin Baran z Agencji Marketingowej 4PLUS. BRAND CAMPAIGN, której autorem jest Agencja Reklamowa AHA zaprezentowała Zofia Florek-Paszkowska, studentka III roku Zarządzania i Marketingu w WSZiB. Na seminarium połączonym z ćwiczeniami i prezentacją w wymiarze 6 godzin uczestnicy zdobyli praktyczne umiejętności w tworzeniu i zarządzaniu wizerunkiem marki. Temat obejmował zagadnienia dotyczące marki produktu, jej znaczenia we współczesnej gospodarce wolnorynkowej, kreowania wizerunku, rynkowego funkcjonowania w świetle badań marketingowych oraz błędy najczęściej popełniane przy budowie brandów. W konferencji wzięli udział przedstawiciele Władz Uczelni, JM Rektor Włodzimierz Roszczynialski, asystent Rektora ds. Public Relations Katarzyna Szczecińska, około 150 studentów z Krakowa i z całej Polski oraz pracownicy Makro Cash and Carry i dyrektorzy firm.


Skip to content