FAQ

Witaj nieznajomy - jesteś niezalogowany.

Ta podstrona nie jest dostępna w wybranej wersji językowej

Panel logowania

Zaloguj się, a będziesz informowany o odpowiedziach na Twoje posty i łatwo rozróżnisz nowe wiadomości.

Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany w naszym serwisie - możesz to zrobić w sekcji rejestracja. Jeżeli posiadasz już konto w naszym serwisie ale zapomniałeś hasła przypomnij zapomniane hasło.

Przez SUSZI można przesyłać informacje wraz z maksymalnie 10-cioma załączonymi plikami o rozmiarze do 1,44 MB każdy.

Aby uniknąć kłopotów z otwarciem załączników należy:

  • 1. nie stosować polskich liter w nazwie pliku
  • 2. nie stosować spacji w nazwie pliku - zamiast spacji można stosować znak - lub _

We WSZiB prężnie funkcjonuje Biuro Karier. W biurze znajdują się różne oferty pracy (zamieszczane one są także na tablicach ogłoszeń oraz stronie www.wszib.krakow.pl/kariery). Dodatkowo można złożyć swoje CV w Biurze, które jest dostępne pracodawców.

Nie, takiej możliwości nie ma. Należy osobiście zgłosić się do Helpdesku przy al. Kijowskiej 14.

Tak, należy zadzwonić w godz. 8:00-16:00 pod numer 609 699 841 z telefonu, którego numer zarejestrowany jest w danych osobowych systemu SUSZI.

Accesskey lub access key umożliwia zastosowanie mechanizmu skrótów klawiszowych, dzięki którym poruszanie się po witrynie dla osób niepełnosprawnych staje się łatwiejsze i przyjemniejsze, a osobom często odwiedzającym witrynę daje możliwość szybszego nawigowania.

Accesskey daje możliwość przeglądania zawartości witryny przy użyciu wyłącznie kombinacji klawiszy klawiatury i nie wymaga użycia myszki.

Accesskey zastosowane na stronach tej witryny:

  • Strona główna - [klawisz specjalny + 1]
  • Sake - [klawisz specjalny + 2]
  • Suszi - [klawisz specjalny + 3]
  • Webmail - [klawisz specjalny + 4]

oraz do nawigacji

  • O uczelni - [klawisz specjalny + o]
  • Rekrutacja - [klawisz specjalny + r]
  • Studia - [klawisz specjalny + s]
  • Podyplomowe i kursy - [klawisz specjalny + p]
  • Studenci - [klawisz specjalny + t]
  • Forum - [klawisz specjalny + f]
  • Kontakt - [klawisz specjalny + k]

Klawisze specjalne w poszczególnych przeglądarkach internetowych:

  • Firefox (od v2.0): lewy Alt + Shift + klawisz dostępu
  • Internet Explorer: lewy Alt + klawisz dostępu + Enter
  • Opera: Shift + Esc + klawisz dostępu
  • Safari: Ctrl + klawisz dostępu Mac lub lewy Alt + klawisz dostępu PC

Informacje na temat opłat ratalnych czesnego, wraz z numerami kont wszyscy studenci znajdą w SUSZI (zakładka "Płatności").

Jeśli zapomniałeś hasła do systemu musisz osobiście zgłosić się do Helpdesku w budynku przy Al. Kijowskiej 14 z dokumentem stwierdzającym Twoją tożsamość: legitymacja studencka, indeks lub dowód osobisty. Tylko na tej podstawie zostanie wydane Ci nowe hasło.
Kolejna możliwość to zadzwonić w godz. 8:00-16:00 pod numer 609 699 841 z telefonu, którego numer zarejestrowany jest w danych osobowych systemu SUSZI.

Jeżeli Student został skreślony, to przed przyjściem do Helpdesku na Al. Kijowską 14 powinien zadzwonić do Helpdesku i spytać czy jego konto jest już widoczne w systemie. Skrypty zakładające konta działają w nocy, stąd wymagana jest zwłoka jednej doby od reaktywacji Studenta w dziekanacie. To oszczędzi czas i nerwy.

Celem poprawienia błędów w danych osobowych lub teleadresowych kandydat zgłasza się do rekrutacji, student do dziekanatu.

Szanowni Państwo,

w związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi terminu i sposobu wystawiania przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Krakowie faktur VAT z tytułu czesnego za naukę, uprzejmie wyjaśniam, iż zgodnie z art. 106 ust 1 oraz ust4 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, Uczelnia jest zobowiązana do wystawienia stosownej faktury. Jednakże w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej ( tzn. nie rozliczającego czesnego w ramach tej działalności), FAKTURĘ WYSTAWIA SIĘ JEDYNIE NA ŻĄDANIE TAKIEJ OSOBY.

Dokumenty te wystawia się nie później niż 7-go dnia od wykonania usługi -paragraf 16 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwiecień 2004 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowo zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług. Jednakże zapłata za studia w uczelni następuje w ratach, co oznacza, zgodnie z paragrafem 17 i ust. 2 cytowanego rozporządzenia, iż Uczelnia może wystawić fakturę VAT z tytułu zapłaty każdej raty czesnego nie później niż 7-go dnia od dnia dokonania przez Państwa wpłaty. Późniejsze wystawienie faktur NIE JEST MOŻLIWE.

Podobnie, wystawienie jednorazowo faktury opiewającej na całą kwotę czesnego jest możliwe jedynie nie później niż 7-go dnia od dnia dokonania przez Państwa PEŁNEJ wpłaty.

Ortopeda i inni lekarze przyjmują w Zespole Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych, ul. Armii Krajowej 5. Należy się rejestrować w głównej rejestracji. Lekarz przyjmuje codziennie. Należy mieć przy sobie aktualną legitymację studencką i książeczkę zdrowia, którą wydaje dziekanat.

Główny dworzec PKS w Krakowie znajduje się koło dworca głównego PKP i można do nas dostać się:

  • tramwajami nr 4, 13, 14 i 24. Ta podróż standardowo trwa ok. 20-30 minut. Należy wyysiąść na przystanku przy Akademii Pedagogicznej i 5 minutek piechotą na Armii Krajowej 4/6/8.
  • autobusami nr 501 oraz 511 - należy wysiąść na przystanku na "Miasteczku AGH" (ul. Nawojki) i 2 minutki piechotą na Armii Krajowej 4/6/8.

Średnia ze studiów pomnożona przez współczynnik 0,6 plus średnia z pracy licencjackiej przemnożona przez współczynnik 0,2 plus średnia z odpowiedzi na obronie pomnożona przez współczynnik 0,2 suma daje ocenę na dyplom.

Na bilety MPK nie ma ograniczeń wiekowych, wystarczy tylko legitymacja studencka. W przypadku biletów PKP zniżka obowiązuje do 25 roku życia.

Grupę można zmienić na początku roku akademickiego. W tym celu należy zgłosić się do Dziekanatu.

W celu zmiany kierunku należy napisać podanie do Dziekana i najlepiej jest to zrobić na początku roku akademickiego. Uniknie się wtedy kłopotów z uzupełnieniem braków.

Godziny otwarcia jednostek Administracji WSZiB w Krakowie, w tym Dziekanatu znajdują się w SUSZI -> Tablica ogłoszeń.

Wszelkie informacje dotyczące dodatkowych opłat znajdują się w SUSZI – Tablica ogłoszeń w sekcji Informacje ogólne. Dokument jest pod linkiem: Uchwała Senatu WSZiB w Krakowie dotycząca dodatkowych opłat.

Oprócz dobrych wyników w nauce rektor premiuje tych studentów, którzy pracowali na rzecz uczelni. Mogła to być praca w Samorządzie uczelnianym i w grupach studenckich, w kołach naukowych, przy organizacji konferencji i przygotowaniu publikacji, w redakcji "Multis Multum", w promocji WSZiB i akcji rekrutacyjnej, akcjach charytatywnych, kulturalnych, edukacyjnych, które na rzecz środowiska podejmuje Samorząd lub agendy szkoły.

Rektor nagradza także entuzjastów własnych pomysłów biznesowych w uczelnianym inkubatorze przedsiębiorczości.

Materiały dodatkowe do zajęć umieszczone są przy nazwisku wykładowcy. (SUSZI > Spis wykładowców). Nie wszyscy prowadzący mają takie materiały w SUSZI. Część z nich umieszcza je na swoich serwerach i wtedy należy zapytać o ich lokalizację na zajęciach.

Help Desk znajduje się na Al. Kijowskiej 14

Nowe hasło uzyskasz tylko jeśli będziesz miał przy sobie legitymację lub indeks.

Telefon: +(48 12) 636 87 72

Godziny otwarcia jednostek Administracji WSZiB w Krakowie, w tym Help Desku znajdują się w SUSZI -> Tablica ogłoszeń.

Rozkład zajęć WSZiB w Krakowie, wszyscy studenci oraz wykładowcy znajdą w SUSZI -> Rozkład zajęć.

Godziny otwarcia jednostek Administracji WSZiB w Krakowie, w tym Kasy znajdują się w SUSZI -> Tablica ogłoszeń.

W sprawie AZS prosimy o kontakt:

Prezes AZS Diana Otto

tel. +48 516635996
dianaotto@o2.pl

Celem AZS WSZiB jest rozpowszechnienie ducha sportu oraz aktywizacja istniejących i otwarcie nowych sekcji, których sukcesy będą reprezentowały i reklamowały uczelnię. AZS WSZiB zachęca do czynnego uczestnictwa w sekcjach:

  • Narciarstwa alpejskiego,
  • Pływackiej,
  • Koszykówki,
  • Siatkówki,
  • Piłki nożnej.

Akademicki Związek Sportowy jest aktualnie najliczniejszą organizacją akademicką działającą w szkołach wyższych w całej Polsce. Jako stowarzyszenie apolityczne przetrwało wszelkie zmiany koniunktury. Każdy, kto jest studentem oraz członkiem AZS może bez przeszkód brać udział we wszelkich organizowanych obozach, mistrzostwach czy imprezach, a także korzystać z wielu zniżek, do których uprawnia legitymacja AZS ISIC.

Kawiarenka została zlikwidowana ze względu na małe zainteresowanie studentów.
Przypominamy, że w czasie zajęć dydaktycznych można korzystać z każdej sali komputerowej w której odbywają się zajęcia.


Powrót na górę strony