Rozgrywka Marketplace-rywalizacja rozpoczęta!

///
24 Kwi '09
Rozgrywka Marketplace-rywalizacja rozpoczęta!

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie wraz ze Stowarzyszeniem Przyszłych Doradców i Menedżerów Cognitis (dawniej SKND) w Poznaniu są organizatorami Trzeciej Edycji Polskiej Rozgrywki Marketplace &8211; konkursu, który na stałe wpisuje się w życie uczelni wyższych w Polsce.Współorganizatorami Konkursu są organizacje studenckie z Wrocławia i Warszawy. We Wrocławiu, na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie Wrocławskim wspiera organizatorów Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR, w Warszawie, na Uniwersytecie Warszawskim &8211; Koło Naukowe Strategii Gospodarczych, a w Szkole Głównej Handlowej &8211;Studenckie Koło Naukowe Konsultingu.8 kwietnia 2009 r. we Wrocławiu, na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie Wrocławskim, w Warszawie, na Uniwersytecie Warszawskim i Szkole Głównej Handlowej oraz na poznańskich uczelniach, Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, Politechnice Poznańskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym odbył się Dzień z Marketplace, promujący to wyjątkowe wydarzenie. Podczas spotkań organizatorzy udzielali odpowiedzi na wszystkie nurtujące zainteresowanych pytania dotyczące Marketplace. Miesiąc przed rozpoczęciem konkursu rozesłane zostały powiadomienia e-mail do uczelni ekonomicznych w Polsce, a także rozwieszano plakaty i rozdawano ulotki promujące konkurs.Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: http://kariera.com.pl, http://korba.pl, http://estudent.pl oraz http://internationalStudentsClub. Hasłem tegorocznej edycji konkursu jest Znajdź swoje miejsce na rynku!W poniedziałek 27 kwietnia 2009 r. rozpoczął się pierwszy etap III Edycji Polskiej Rozgrywki Marketplace. Tym, co wyróżnia Międzyuczelnianą Rozgrywkę Marketplace od innych konkursów opartych na symulacjach jest fakt, że – tak jak w poprzednich edycjach Turnieju &8211; także w tym roku studenci konkurują z zespołami z innych uczelni nie ponosząc żadnych opłat za uczestnictwo. Celem takiej polityki jest umożliwienie wszystkim zainteresowanym udziału w Rozgrywce. Polska Rozgrywka Marketplace jest ewenementem na skalę światową &8211; wśród 35 krajów na wszystkich kontynentach, gdzie stosuje się Symulację Biznesową Marketplace, tylko w Polsce, dzięki autorskiemu programowi Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości, organizowane są ogólnokrajowe zawody studenckie. Naszą rozgrywkę dostrzeżono i doceniono w Innovative Learning Solutions, Inc., amerykańskiej centrali Symulacji Marketplace. Turniej został rozlegle opisany w Newsletterze Marketplace, kwartalnym magazynie rozsyłanym do ponad tysiąca instruktorów Marketplace na całym świecie, którego najświeższe wydanie ukaże się w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym etapie rozgrywki 40 4-osobowych zespołów studenckich z uczelni w całej Polsce konkuruje on-line na wirtualnych rynkach. Zespoły rywalizują na 10 rynkach, po cztery zespoły losowo przydzielone do każdej gry. 5 najlepszych drużyn z najwyższymi wynikami w Skumulowanej Zrównoważonej Karcie Wyników zostanie zaproszonych do udziału w dwudniowym finale, który odbędzie się na początku czerwca w Poznaniu. Pierwszy etap rozgrywki odbywa się z wykorzystaniem polskojęzycznej wersji Zarządzanie Przedsiębiorstwem (Business Management), natomiast podczas finału drużyny będą grać na polskojęzycznej wersji Strategia Przedsięwzięcia (Venture Strategy). Turniej zostanie zakończony uroczystością wręczenia nagród, podczas której &8211; w obecności mediów – nastąpi dekoracja zwycięzców.Termin rozgrywek:pierwszy etap rozgrywki: 27 kwietnia – 29 maja 2009 r.etap finałowy: 8 – 9 czerwca 2009 r.40 rywalizujących zespołów reprezentuje uczelnie z całej Polski, między innymi:Akademię Ekonomiczną w KatowicachAkademię Górniczo-Hutniczą w KrakowieAkademię Leona Koźmińskiego Politechnikę BiałostockąPolitechnikę Gdańską Politechnikę PoznańskąSzkołę Główną Handlową w WarszawieŚląską Wyższą Szkołę Zarządzania w KatowicachUniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Uniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuUniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuUniwersytet RzeszowskiUniwersytet WarszawskiUniwersytet ZielonogórskiWyższą Szkołę Administracji Publicznej w BiałymstokuWyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w RzeszowieTakże studenci Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, w składzie: Agnieszka Rasała, Tomasz Sajnog i Paweł Suder, walczą o tytuł najlepszego studenckiego zespołu zarządzającego wirtualną firmą. Najświeższe wiadomości o konkursie są na bieżąco zamieszczane na stronie Symulacji Marketplace http://www.marketplace.plPragniemy także przypomnieć, że oprócz konkursu krajowego, organizowane są Międzynarodowe Konkursy Marketplace. Zespoły reprezentujące Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Krakowie dwukrotnie zajęły pierwsze miejsce, pokonując konkurentów z całego świata. W dotychczasowych 27 edycjach światowych rozgrywek Marketplace wzięły udział zespoły z Argentyny, Australii, Brazylii, Kanady, Chin, Czech, Finlandii, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hong Kongu, Węgier, Indii, Włoch, Holandii, Nowej Zelandii, Peru, Polski, Tonga, Rosji, Słowacji, Hiszpanii, Tajwanu, Turcji, oraz Stanów Zjednoczonych.Symulacja biznesowa Marketplace pozwala na zdobycie praktycznego doświadczenia, którego nie dają żadne podręczniki!Trzymamy kciuki za naszych studentów!GaleriaGaleriaGaleria