Kulą w płot- debata o mediach

///
Kulą w płot- debata o mediach
16 lis '09

Debta „Kulą w płot – media społeczne w Polsce – próba zdefiniowania/redefiniowania misji” odbyła 17 listopada w WSZiB się  w ramach cyklu Polska 2030, który ma być recenzją i komentarzem do strategii rządu Premiera Donalda Tuska dla Polski w perspektywie 2030 roku.
Udział w dyskusji wzięli: prof. dr hab. Agnieszka Ogonowska – literaturoznawca, filmoznawca, medioznawca, kulturoznawca, adiunkt w Katedrze Literatury XX wieku Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, wykładowca  Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości;
Aleksander Tarkowski  – socjolog, pracownik Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM UW), członek Zespołu Doradców Strategicznych Prezesa Rady Ministrów;
Igor Ostrowski- wspólnik kancelarii prawniczej White & Case LLP, członek Zespołu Doradców Strategicznych Prezesa Rady Ministrów.
Paneliści starali się odpowiedzieć na następujące problemy, m. in.: Czy w ogóle istnieją media społeczne, skoro nie ma społeczeństwa. obywatelskiego? Czy nie ma społeczeństwa obywatelskiego, bo nie ma mediów społecznych?
Czy  ponosimy koszty w związku z brakiem mediów społecznych? I kto za to płaci?
(niekoniecznie mowa o pieniądzach) Ale jeśli miałyby być to kto by za nie
płacił? (tutaj mowa o pieniądzach)
Dyskusja będzie się toczyć także  wokół wyznaczenia granicy mediom społecznym.
Prowadzącym  debatę był Marcin Lewandowski –  redaktor naczelny akademickiego radia społecznego Radiofonia FM.

GaleriaGaleriaGaleriaGaleriaGaleriaGaleriaGaleriaGaleria


Skip to content