Vistula od kuchni – marketing w wersji premium

///
Vistula od kuchni – marketing w wersji premium
8 maj '25

Dr Justyna Michniak-Szladerba zaprasza do odsłuchania podcastu “Serce i rozum – czyli wszystko o komunikacji i psychologii w biznesie”.

W podcaście “Serce i rozum – czyli wszystko o komunikacji i psychologii w biznesie” dr Justyna Michniak-Szladerba wraz z zaproszonymi gośćmi ze świata nauki i biznesu będzie starała się znaleźć odpowiedzi na nurtujące każdego managera, HR – owca czy Coacha kariery pytania. Jak opracowywać i wdrażać systemy motywacyjne? Jak negocjować i rozwiązywać konflikty? Jak umiejętnie rozwijać kompetencje miękkie? Jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji? Czym jest empatyczna komunikacja?

Już dzisiaj możecie odsłuchać rozmowy pt. Vistula od kuchni – marketing w wersji premium. Wszystko to w 30-minutowej pigułce dostępnej na Spotify oraz kanale YouTube Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości.

Z osiemnastego odcinka podcastu „Serce i Rozum” dowiesz się:

  • Dlaczego elegancja to dziś coś więcej niż tylko garnitur?
  • Jak kobiety stały się ukrytymi architektkami męskich stylizacji?
  • W jaki sposób marka Vistula odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów?
  • Jak moda formalna łączy się dziś z komfortem i codziennością?
  • Co oznacza elegancja w nowoczesnym wydaniu i jak ją komunikować?
  • Jak połączyć serce i rozum w strategii marketingowej?

Gość odcinka: Jagoda Bugaj – dyrektor marketingu marki Vistula.

Prowadząca: dr Justyna Michniak-Szladerba, adiunktka w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie.

Zachęcamy Was do subskrybowania, obserwowania naszych kont i śledzenia naszego podcastu.


Przejdź do treści