Dzień otwarty

Serdecznie zapraszamy maturzystów, a także Waszych młodszych kolegów, nauczycieli i rodziców na:

DZIEŃ OTWARTY WSZiB w Krakowie

 
Wiedza i dobra zabawa!

2 marca 2017r.
al. Kijowska 14

Wybierz (bezpłatne) zajęcia, na które chcesz przyjść:

Czwartek, 2 marca 2017

czas

13K
5K
7K
6K
9.00-
9:30
Powitanie i przedstawienie oferty WSZiB –
JM Rektor, prof. zw. dr hab. inż. Włodzimierz Roszczynialski, s.13K
9.30-
10.30
"Odpicuj swoje C.V! - czyli przepis na skuteczne Curriculum Vitae."
Magdalena Knapik–Woch
BRAK MIEJSC (prosimy o kontakt telefoniczny)
Komunikacja strategii wizerunku w Internecie
dr Magdalena Kowalska-Musiał
 
Stylowo, czyli jak? Znaczenie wizerunku w relacjach społecznych
dr Justyna Michniak - Szladerba
Sztuka prezentacji - czyli jak zainteresować publiczność i nie być zestresowanym.
dr inż. Dominika Woźny
BRAK MIEJSC (prosimy o kontakt telefoniczny)

10.45-
11.45
"Prawdy i mity o rozmowie kwalifikacyjnej, czyli bądź Sobą – a zwyciężysz !"
Magdalena Knapik–Woch
BRAK MIEJSC (prosimy o kontakt telefoniczny)
Język migowy
mgr Adam Stromidło
 
 
Analiza danych w Power BI
mgr inż. Tomasz Libera
Merchandising w sklepach - wpływanie na zachowanie klienta.
dr inż. Dominika Woźny

12.00-
13.00
Biznes Look, czyli krótka historia o sztuce autoprezentacji
Magdalena Knapik–Woch
 
Sprzedaż wczoraj i dziś, czyli cyfrowe myślenie w analogowym świecie
Radosław Słowik i Artur Boczarski
 
BRAK MIEJSC (prosimy o kontakt telefoniczny)
Przeciek – czyli czy da się kłamać? Warsztaty o komunikacji niewerbalnej.
dr Justyna Michaniak - Szladerba
"Bo do tanga trzeba dwojga..." czyli zasady skutecznej komunikacji
Magdalena Pilawska


Uwaga! W tym dniu zapisy 0 zł!
Można rezerwować miejsce bez świadectwa maturalnego!
Więcej informacji:

dzienotwarty@wszib.edu.pl
k.kowalik@wszib.edu.pl (gdyby były problemy z zapisaniem się, proszę pisać tutaj)
Ilość miejsc ograniczona!
 

Nasi wykładowcy:

Magdalena Knapik-Woch
Z wykształcenia technik hotelarstwa, technik prac biurowych sekretarz-asystent, pracownik do spraw personalnych, absolwent wydziału Zarządzania i Marketingu oraz Studiów Podyplomowych WSZIB w Krakowie. Z zamiłowania do pracy z ludźmi – trener i szkoleniowiec.
Magdalena Kowalska-Musiał
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, pracę doktorską z zakresu marketingu relacyjnego obroniła w 2011 r. Wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości. Zainteresowania naukowe dotyczą metodologii badań dotyczących relacji rynkowych w nowych uwarunkowaniach rynkowych.
Justyna Michniak - Szladerba
Wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Autorka publikacji naukowych z obszaru zarządzania ludźmi oraz pracy doktorskiej na temat kształtowania zachowań etycznych pracowników. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej i zarządzania wizerunkiem.
Dominika Woźny
Doktor nauk ekonomicznych, Prodziekan Wydziału Zarządzania i Informatyki WSZiB w Krakowie, wykładowca przedmiotów związanych z zarządzaniem i marketingiem. Swoje zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół zachowań nabywców oraz czynników je kształtujących.
Adam Stromidło
Magister socjologii, absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych z zakresu komunikacji Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Prezes PZG Oddziału Małopolskiego w Krakowie, Przewodniczący Rady Głównej PZG Zarząd Główny w Warszawie, Przewodniczący Komisji Dialogu Obywatelskiego ds. osób niepełnosprawnych przy UM Krakowa. Wykładowca języka migowego.
Tomasz Libera
Programista baz danych w WSZiB w Krakowie. Członek zarządu Stowarzyszenia PLSSUG, założyciel i lider krakowskiej grupy, organizator konferencji.
Prowadzi zajęcia dla studentów, a także autoryzowane i autorskie szkolenia z zakresu SQL Server. Prelegent na konferencjach SQLDay i SQL Saturday. Pasjonat kolarstwa górskiego i maratonów MTB.
Magdalena Pilawska
Z wykształcenia i zamiłowania pedagog, doradca zawodowy. Absolwentka UP w Krakowie
i Centrum Psychologii i Pedagogiki Politechniki Krakowskiej. Od 9 lat aktywizuje i pobudza do świadomego planowania kariery zawodowej klientów Młodzieżowego Centrum Kariery w Miechowie. Realizuje również projekty edukacyjno-zawodowe dla różnych grup beneficjentów.
Artur Boczarski & Radosław Słowik 
Pracownicy wiodącego banku w Polsce, trenerzy sprzedaży. 
Radosław Słowik pasjonat marketingu online, lider i mentor w dziedzinie marketingu sieciowego. 
Artur Boczarski to absolwent WSZIB w Krakowie na kierunku Zarządzanie ( Handel i biznes międzynarodowy). 
Menadżer kilkunastoosobowego zespoły generującego 4mln przychodu miesięcznie przy sprzedaży produktów bankowych.


 

Opis zajęć

Odpicuj swoje C.V! -czyli przepis na skuteczne Curriculum Vitae.
Warsztat skierowany do wszystkich aktywnych poszukiwaczy pracy, osób rozpoczynających swoją ścieżkę kariery zawodowej jak również do „weteranów”, którzy są na etapie zmiany dotychczasowej pracy zawodowej na „coś” zupełnie nowego. Głównym celem warsztatu jest udzielenie uczestnikom warsztatu wskazówek, co powinno zawierać dobrze napisane C.V, aby było ono na tyle "skuteczne" dla potencjalnego pracodawcy, że zaowocuje zaproszeniem na kolejny etap rekrutacji, czyli - rozmowę kwalifikacyjną. To także lekcja budowania pozytywnego wizerunku zewnętrznego w oczach innych ludzi. Wiedza merytoryczna, ale również ćwiczenia praktyczne.

Prawdy i mity o rozmowie kwalifikacyjnej, czyli bądź Sobą – a zwyciężysz!
Warsztat skierowany do wszystkich kandydatów i osób ubiegających się o wybraną pracę.
Celem warsztatu jest przekazanie cennej wiedzy jak zarządzać swoim wizerunkiem podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Jak przygotować się do rozmowy o pracę. Na co zwrócić w szczególności uwagę i czego „nie wypada” robić podczas interview. Jak pytać i odpowiadać na trudne pytania, takie jak np. „ Ile chciałby pan/pani zarabiać?” Jak zachowywać się i reagować w trudnych sytuacjach? Wiedza merytoryczna, poparta zadaniami warsztatowymi. Jesteś ciekaw jak przygotować się przed - do rozmowy kwalifikacyjnej.
Pragniesz poznać: Zasady dobrego wychowania, czyli biznesowy savoir-vivre oraz tajniki efektu pierwszego wrażenia. Zapisz się już teraz.

Biznes Look, czyli krótka historia o sztuce autoprezentacji
Warsztat skierowany do wszystkich, którzy chcą popracować nad swoją pewnością siebie, sposobem wypowiadania się oraz komunikowania się z innymi. Dla każdego, kto boi się występować publicznie i ma opory w mówieniu o sobie. Głównym celem warsztatu jest efektywne zarządzanie informacją o sobie.  Za pomocą odpowiednich narzędzi świadome kreowanie sposobu „jak cię widzą inni ”idąc za przysłowiem ”Jak Cię widzą tak Cię piszą” Jesteś ciekaw jak działa efekt pierwszego wrażenia, efekt aureoli, efekt palmy pierwszeństwa, efekt halo, Jak przezwyciężyć lęk przez wystąpieniami publicznymi.

Komunikacja strategii wizerunku w Internecie
Na spotkaniu zostaną zaprezentowane pojęcia wizerunku tożsamości oraz osobowości marki w marketingu. Zaprezentowane zostaną przykładowe filmy reklamowe związane z realizacją polityki komunikacyjnej marki w oparciu o teorię archetypów.

Podstawy języka migowego.
Sprawdź swoją sprawność i odkryj metodę poszerzenia komunikacji ze światem.
Naucz się migowego by łamać bariery pomiędzy osobami słyszącymi i niesłyszącymi.

"Sprzedaż wczoraj i dziś, czyli cyfrowe myślenie w analogowym świecie" 
Sztuka sprzedaży to umiejętność za którą w dzisiejszych czasach pracodawcy płacą najwięcej. 
Na spotkaniu omówione zostaną najpopularniejsze techniki wywierania wpływu i sprzedaży. 
Praktyczne wskazówki, porady, triki sprzedażowe to informacje, które mogą przydać się w każdej płaszczyźnie życia

Stylowo, czyli jak? Znaczenie wizerunku w relacjach społecznych
W czasie warsztatów zostanie poruszona kwestia wpływu wizerunku, na jakość relacji interpersonalnych. Uczestnicy zostaną uwrażliwieni na znaczenie budowania swojego wizerunku w obecnych warunkach gospodarczych. Odpowiemy na pytanie czy dobrze dobrany strój, kolor, dodatki mogą ułatwić realizację wyznaczonego celu. Przekonamy się, w jakim stopniu ludzie zwracają uwagę na wizerunek i czy faktycznie nie ocenia się książki po okładce.

Analiza danych w Power BI
Power BI Dekstop to aplikacja, która pozwala tworzyć raporty oparte na danych pochodzących ze stron internetowych, plików Excel czy relacyjnych baz danych. Podczas godzinnego warsztatu zostanie zaprezentowane jak łatwo osoba nieposiadająca doświadczenia w programowaniu baz danych i usług Business Intelligence, jest w stanie utworzyć interaktywny raport.

Przeciek – czyli czy da się kłamać? Warsztaty o komunikacji niewerbalnej
W czasie warsztatów skupimy się na komunikacji niewerbalnej, jako jednej z najlepszych dróg rozpoznawania kłamstwa. Poznamy szereg komunikatów niewerbalnych mogących wskazywać na mijanie się naszego rozmówcy z prawdą. Spróbujemy ustalić, czy możliwe jest kłamstwo idealne i dowiemy się, czym jest tytułowy przeciek.

Sztuka prezentacji - czyli jak zainteresować publiczność i nie być zestresowanym
Sztuka prezentacji to bardzo istotny element nie tylko w wielu zawodach, ale też w życiu codziennym. Na atrakcyjność naszego wystąpienia składa się wiele elementów – od naszego wyglądu, znajomości tematu, o którym mówimy, po sposób mówienia i atmosferę, jaką udało nam się wytworzyć podczas rozmowy czy prezentacji. Zatem kluczową kwestią dla każdej osoby chcącej zainteresować swą publiczność staje się właściwe przygotowanie prezentacji, a także odpowiednie "korzystanie" ze stresu, który może zmobilizować do działania.

Merchandising w sklepach - wpływanie na zachowanie klienta
W sklepach spędzamy coraz więcej czasu, niezależnie czy są to zakupy spożywcze, kosmetyczne czy odzieżowe, i jesteśmy tam poddawani procesom merchandisingu, często nawet o tym nie wiedząc. Ze względu na dużą konkurencję, przedsiębiorstwa stosują różnorodne środki oraz metody nakłonienia konsumentów do zakupu produktów. Jednym z takich sposobów jest wykorzystanie merchandisingu. Merchandising to odpowiednie rozmieszczenie towaru na półkach, to także wystrój sklepu, panujące tam zapachy i muzyka w tle. Wszystkie te czynniki składają się na prawidłowy odbiór danego sklepu przez klienta, skłaniają go do wejścia, zakupu, a co najważniejsze – do powrotu.

"Bo do tanga trzeba dwojga..." czyli zasady skutecznej komunikacji
Kto ma rację? Dlaczego on/ona mnie nie rozumie? Czemu się "tak" na mnie patrzy?
Na dwór czy na pole? Podczas warsztatu spróbujemy odpowiedzieć m. in. na te pytania w kontekście najważniejszych zasad komunikacji. Będzie też trochę o pierwszym wrażeniu, emotikonach i Facebooku. Nie może Was zabraknąć!

W programie także:
  • Punkty informacji o kierunkach studiów
  • Prezentacja zdjęć z życia Uczelni
  • Prezentacja oferty WSZiB
  • Spotkania z wykładowcami i pracownikami
  • Stoiska wydziałów i organizacji studenckich
  • Zwiedzanie Uczelni
  • Stoisko Młodzieżowego Biura Pracy
  • Konkursy z nagrodami
Więcej informacji:
mgr Kamil Kowalik
Kierownik Biura Promocji i Przedsiębiorczości
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
e-mail: k.kowalik@wszib.edu.pl
tel.: 12 635 68 34
kom: 609 699 740


Powrót na górę strony