FAQ

Przez SUSZI można przesyłać informacje wraz z maksymalnie 10-cioma załączonymi plikami o rozmiarze do 15 MB każdy.

Aby uniknąć kłopotów z otwarciem załączników należy:

  • 1. nie stosować polskich liter w nazwie pliku
  • 2. nie stosować spacji w nazwie pliku - zamiast spacji można stosować znak - lub _

We WSZiB prężnie funkcjonuje Biuro Promocji i Przedsiębiorczości, które na bieżąco kontaktuje się ze światem biznesu celem odnalezienia specjalistycznych ofert pracy dopasowanych do aktualnej oferty edukacyjne WSZIB. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami rynku pracy w serwisie www.wszib.krakow.pl/kariery

Z początkiem sierpnia 2018 stworzyliśmy mechanizm zmiany hasła w oparciu o adres mailowy wpisany w systemie SUSZI. Aby zmienić zapomniane lub wygaśnięte hasło należy skorzystać z linku "Nie pamiętam hasła", który znajduje się również na stronie logowania do SUSZI czy do SAKE.

Nie ma takiej możliwości. W celu zmiany hasła należy zgłosić się osobiście do Helpdesku. Z początkiem sierpnia 2018 stworzyliśmy mechanizm zmiany hasła w oparciu o adres mailowy wpisany w systemie SUSZI i wyłączyliśmy możliwość prolongowania hasła przez telefon. Aby zmienić zapomniane lub wygaśnięte hasło należy skorzystać z linku "Nie pamiętam hasła", który znajduje się również na stronie logowania do SUSZI czy do SAKE.

Accesskey lub access key umożliwia zastosowanie mechanizmu skrótów klawiszowych, dzięki którym poruszanie się po witrynie dla osób niepełnosprawnych staje się łatwiejsze i przyjemniejsze, a osobom często odwiedzającym witrynę daje możliwość szybszego nawigowania.

Accesskey daje możliwość przeglądania zawartości witryny przy użyciu wyłącznie kombinacji klawiszy klawiatury i nie wymaga użycia myszki.

Accesskey zastosowane na stronach tej witryny:

  • Strona główna - [klawisz specjalny + 1]
  • Sake - [klawisz specjalny + 2]
  • Suszi - [klawisz specjalny + 3]
  • Webmail - [klawisz specjalny + 4]

oraz do nawigacji

  • O uczelni - [klawisz specjalny + o]
  • Rekrutacja - [klawisz specjalny + r]
  • Studia - [klawisz specjalny + s]
  • Podyplomowe i kursy - [klawisz specjalny + p]
  • Studenci - [klawisz specjalny + t]
  • Forum - [klawisz specjalny + f]
  • Kontakt - [klawisz specjalny + k]

Klawisze specjalne w poszczególnych przeglądarkach internetowych:

  • Firefox (od v2.0): lewy Alt + Shift + klawisz dostępu
  • Internet Explorer: lewy Alt + klawisz dostępu + Enter
  • Opera: Shift + Esc + klawisz dostępu
  • Safari: Ctrl + klawisz dostępu Mac lub lewy Alt + klawisz dostępu PC

Informacje na temat opłat ratalnych czesnego, wraz z numerami kont wszyscy studenci znajdą w SUSZI (zakładka "Płatności").

Jeśli zapomniałeś hasła do systemu musisz osobiście zgłosić się do Helpdesku w budynku przy Al. Kijowskiej 14 z dokumentem stwierdzającym Twoją tożsamość: legitymacja studencka, indeks lub dowód osobisty. Tylko na tej podstawie zostanie wydane Ci nowe hasło.

Jeżeli Student został skreślony, to przed przyjściem do Helpdesku na Al. Kijowską 14 powinien zadzwonić do Helpdesku i spytać czy jego konto jest już widoczne w systemie. Skrypty zakładające konta działają w nocy, stąd wymagana jest zwłoka jednej doby od reaktywacji Studenta w dziekanacie. To oszczędzi czas i nerwy.

Celem poprawienia błędów w danych osobowych lub teleadresowych kandydat zgłasza się do rekrutacji, student do dziekanatu.

Szanowni Państwo,

w związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi terminu i sposobu wystawiania przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Krakowie faktur VAT z tytułu czesnego za naukę, uprzejmie wyjaśniam, iż zgodnie z art. 106 ust 1 oraz ust4 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, Uczelnia jest zobowiązana do wystawienia stosownej faktury. Jednakże w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej ( tzn. nie rozliczającego czesnego w ramach tej działalności), FAKTURĘ WYSTAWIA SIĘ JEDYNIE NA ŻĄDANIE TAKIEJ OSOBY.

Dokumenty te wystawia się nie później niż 7-go dnia od wykonania usługi -paragraf 16 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwiecień 2004 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowo zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług. Jednakże zapłata za studia w uczelni następuje w ratach, co oznacza, zgodnie z paragrafem 17 i ust. 2 cytowanego rozporządzenia, iż Uczelnia może wystawić fakturę VAT z tytułu zapłaty każdej raty czesnego nie później niż 7-go dnia od dnia dokonania przez Państwa wpłaty. Późniejsze wystawienie faktur NIE JEST MOŻLIWE.

Podobnie, wystawienie jednorazowo faktury opiewającej na całą kwotę czesnego jest możliwe jedynie nie później niż 7-go dnia od dnia dokonania przez Państwa PEŁNEJ wpłaty.

Ortopeda i inni lekarze przyjmują w Zespole Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych, ul. Armii Krajowej 5. Należy się rejestrować w głównej rejestracji. Lekarz przyjmuje codziennie. Należy mieć przy sobie aktualną legitymację studencką i książeczkę zdrowia, którą wydaje dziekanat.

Główny dworzec PKS w Krakowie znajduje się koło dworca głównego PKP i można do nas dostać się:

  • tramwajami nr 4, 13, 14 i 24. Ta podróż standardowo trwa ok. 20-30 minut. Należy wyysiąść na przystanku przy Akademii Pedagogicznej i 5 minutek piechotą na Armii Krajowej 4/6/8.
  • autobusami nr 501 oraz 511 - należy wysiąść na przystanku na "Miasteczku AGH" (ul. Nawojki) i 2 minutki piechotą na Armii Krajowej 4/6/8.

Średnia ze studiów pomnożona przez współczynnik 0,6 plus średnia z pracy licencjackiej przemnożona przez współczynnik 0,2 plus średnia z odpowiedzi na obronie pomnożona przez współczynnik 0,2 suma daje ocenę na dyplom.

Na bilety MPK nie ma ograniczeń wiekowych, wystarczy tylko legitymacja studencka. W przypadku biletów PKP zniżka obowiązuje do 25 roku życia.

Grupę można zmienić na początku roku akademickiego. W tym celu należy zgłosić się do Dziekanatu.

W celu zmiany kierunku należy napisać podanie do Dziekana i najlepiej jest to zrobić na początku roku akademickiego. Uniknie się wtedy kłopotów z uzupełnieniem braków.

Godziny otwarcia jednostek Administracji WSZiB w Krakowie, w tym Dziekanatu znajdują się w SUSZI -> Tablica ogłoszeń.

Wszelkie informacje dotyczące dodatkowych opłat znajdują się w SUSZI – Tablica ogłoszeń w sekcji Informacje ogólne. Dokument jest pod linkiem: Uchwała Senatu WSZiB w Krakowie dotycząca dodatkowych opłat.

Oprócz dobrych wyników w nauce rektor premiuje tych studentów, którzy pracowali na rzecz uczelni. Mogła to być praca w Samorządzie uczelnianym i w grupach studenckich, w kołach naukowych, przy organizacji konferencji i przygotowaniu publikacji, w redakcji "Multis Multum", w promocji WSZiB i akcji rekrutacyjnej, akcjach charytatywnych, kulturalnych, edukacyjnych, które na rzecz środowiska podejmuje Samorząd lub agendy szkoły.

Rektor nagradza także entuzjastów własnych pomysłów biznesowych w uczelnianym inkubatorze przedsiębiorczości.

Materiały dodatkowe do zajęć umieszczane są w SAKE (moduł e-learning) . Nie wszyscy prowadzący posiadają takie materiały w SAKE. Część z nich umieszcza je na swoich serwerach i wtedy należy zapytać o ich lokalizację na zajęciach.

Help Desk znajduje się na Al. Kijowskiej 14

Nowe hasło uzyskasz tylko jeśli będziesz miał przy sobie legitymację lub dowód osobisty.

Telefon: +(48 12) 636 87 72

Godziny otwarcia jednostek Administracji WSZiB w Krakowie, w tym Help Desku znajdują się w SUSZI -> Tablica ogłoszeń.

Rozkład zajęć WSZiB w Krakowie, wszyscy studenci oraz wykładowcy znajdą w SUSZI -> Rozkład zajęć.

Kasa znajduje się w budynku dydaktycznym przy Al. Kijowskiej 14. Godziny otwarcia Kasy znajdują się w SUSZI -> Tablica ogłoszeń.


Powrót na górę strony