Reklama i grafika komputerowa

Reklama i grafika komputerowa

studia I stopnia
kierunek: Zarządzanie

Kwalifikacje absolwenta

Absolwent interdyscyplinarnych studiów na specjalności Grafika komputerowa i reklama posiada umiejętności menedżerskie, kwalifikacje z zakresu grafiki komputerowej oraz specjalistyczną wiedzę w dziedzinie reklamy. Połączenie wiedzy ekonomicznej i informatycznej daje podstawę odniesienia sukcesu na rynku pracy.

W ramach specjalności przekazywana jest wiedza, która pozwoli na samodzielne i twórcze rozwiązywanie problemów z zakresu szeroko rozumianego zastosowania informatyki w dziedzinie multimediów, m.in.: projektowania grafiki i animacji, budowy aplikacji graficznych i multimedialnych, wizualizacji danych i modeli. Program studiów w ramach specjalności pozwala na zdobycie praktycznej wiedzy związanej z psychologią reklamy i jej oddziaływaniem na rynki docelowe.

Absolwent tej specjalności przygotowany jest do podjęcia pracy zawodowej i naukowej, swobodnie posługując się narzędziami programistycznymi i sprzętowymi, stosowanymi w obszarach reklamy, prezentacji graficznej, plastyce, wizualizacji danych.

Perspektywy zawodowe

Specjalność Grafika komputerowa i reklama przygotowuje absolwenta do pracy w agencjach reklamowych, firmach marketingowych, w przedsiębiorstwach świadczących usługi internetowe, pracowniach projektowych, poligrafii, na stanowiskach:
  • specjalista ds. reklamy,
  • projektant serwisu internetowego,
  • menedżer ds. marketingu,
  • specjalista ds. multimediów.

Powrót na górę strony